İhlas Pazarlama


İhlas Pazarlama, ülke geneline yayılmış, mahalle ve kasabalara kadar ulaşan 3.448 kişilik dağıtım ve satış personeliyle Türkiye nüfusunun yüzde 90’ına ulaşmanın gurur ve sorumluluğunu taşımaktadır.

İhlas Pazarlama, Türkiye Gazetesi’nin elden dağıtılmasıyla 1970 yılında Türpa olarak başladığı pazarlama faaliyetlerine, demolu ürünler satış kanalı, mağazacılık ve aktif ürünler, dağıtım ve teknik servis alanlarını da ekleyerek, 1996 yılından bu yana, milyonlarca insanın hayatına dokunan bir markaya dönüştü.

TÜRKİYE’NİN EN GÜÇLÜ DOĞRUDAN PAZARLAMA VE DAĞITIM ORGANİZASYONU
Türkiye’de ilk kez uygulanan bir modelle her gün binlerce müşteriyi evinde ve iş yerinde ziyaret ederek, ürünleri satın almadan önce bizzat deneme fırsatı sunan İhlas Pazarlama, sektöründe Türkiye’nin öncüsü olmanın haklı gururunu yaşamaktadır.

Hayat kalitesini yükseltmek için geliştirdiği ürünlerle Türkiye’nin her köşesine farklı dağıtım kanalları üzerinden ulaşmayı amaçlayan İhlas Pazarlama, tüketicilere her bütçeye uygun fiyat ve satın alma yöntemleri sunmaktadır. İhlas Pazarlama’nın hedefi; tüketicilerin güvenle alışveriş yapıp, huzurla ödemelerini sağladıkları, köklerine bağlı, sektöründe lider pazarlama şirketi olmaktır.

GÜÇLÜ AĞIMIZ İLE TÜRKİYE’NİN HER YERİNDEYİZ
İhlas Pazarlama; 81 il, 6.368 bayi çalışanı, 477 satış noktası ve 172 teknik servis ile ülke çapında faaliyetlerini büyütmeye devam etmektedir.

DEMOLU ÜRÜNLER
İhlas Pazarlama sağlık ve hijyen odaklı ürünleri; Aura Cebilon Su Arıtma Cihazı ve Aura Cleanmax Temizlik Robotu’nu mağaza satışı yerine, Türkiye’de ilk kez uygulanan, evlerde birebir tanıtım yöntemiyle satışa sundu.

İhlas Pazarlama’ya 1996 yılından bu yana duyulan güven, daha önce ürünü kullanan müşterilerin memnuniyetleri ve tavsiyeleri ile alınan randevularla gerçekleştirilen bu ziyaretlerde tüketicinin ürünü deneyimlemeleri ve sorularına en yetkili ağızlardan cevap bulmaları sağlanıyor.

Sunum esnasında ve sonrasında tüketicilerden elde edilen geri bildirimlerle de, ürünler AR-GE çalışmaları ile sürekli yenilenip, geliştiriliyor.

MAĞAZACILIK VE AKTİF ÜRÜNLER
Türkiye genelindeki 139 mağazası ve geniş ürün yelpazesiyle yürüttüğü mağazacılık faaliyetlerine, yeni atılımlarla devam eden İhlas Pazarlama, 2023 yılında yurt genelinde mağaza adetini arttırmak yerine mağaza başı ciroyu artırmayı hedefliyor. Zengin ürün yelpazesi, 24 aya varan vadeler ve kredi kartı olmayanlara yönelik senetli satış seçenekleriyle sektörde önemli üç ayrıcalığa sahip olan İhlas Mağazaları’nda her gelir grubundaki tüketicilerine güvenle alışveriş yapma imkanı sağlanıyor. Uzman kadrosuyla müşterilerinin ihtiyaçlarını belirlerken, ürünlerini de sürekli yenileme fırsatını yakalıyor.

ÜRETİM, PAZARLAMA VE TİCARET DAĞITIM
İhlas Pazarlama, Türkiye geneline yayılmış 338 gazete dağıtım ve satış noktasıyla, 81 il ve 630 ilçede müşterileri için kesintisiz hizmet vermektedir. Gazete bayileri ve dağıtıcıları aracılığıyla, Türkiye Gazetesi okuyucularına, 365 gün gazete dağıtım hizmeti ile birlikte birebir ürün ve hizmet satışı da gerçekleştirmektedir. Gazete bayileri için hazırlanan özel broşürler, okur kitlesinin yanı sıra esnaf ve potansiyel müşterilere de, ulaştırılmakta ve kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.

Bu kanal sayesinde, birbirinden kaliteli ve sürekli yenilenen ürünler, okur kitlesi, esnaf ve potansiyel müşteriler ile buluşturulmakta, seçilen ürünleri müşterilerin kapılarına kadar teslim edilmektedir.

TEKNİK SERVİS
İhlas Yetkili Servisleri, Türkiye’nin her yerinde elektrikli ev aletleri, Aura Cebilon Su Arıtma Cihazı ve Aura Cleanmax Temizlik Robotu için keşif, montaj, bakım ve onarım hizmetleri vermektedir. 172 yetkili servis noktası, 832 uzman teknisyen, 309 müşteri temsilcisi ile 25 yılı aşkın bir süredir, yüzde 100 müşteri memnuniyetini esas alarak tüm müşterilerin adreslerine kaliteli servis hizmetini sürdürmektedir.

3.448 AKTİF SATIŞ PERSONELİ
İhlas Pazarlama, ülke geneline yayılmış, mahalle ve kasabalara kadar ulaşan 3.448 kişilik dağıtım ve satış personeliyle Türkiye nüfusunun yüzde 90’ına ulaşmanın gurur ve sorumluluğunu taşımaktadır.

HER AY 277.000 FARKLI EV ZİYARETİ
İhlas Pazarlama satış personelleri, her gün 1.400 yeni evde Aura Cebilon Su Arıtma Cihazı ve Aura Cleanmax Temizlik Robotu için yaklaşık iki saat süren bir tanıtım yapmaktadır. Misafir olunan evlerde hem aile fertlerinin soruları cevaplanıyor hem de ürünlerden maksimum fayda sağlamaları için gerekli kullanım bilgileri veriliyor.

HER GÜN 90.000 ABONE ZİYARET EDİLİYOR
İhlas Pazarlama her gün 1.000 kişilik dağıtım kadrosu ile 90.000 Türkiye Gazetesi abonesini ev ya da iş yerlerinde ziyaret etmektedir. Şirket, bu yüz yüze iletişim gücünü kullanarak, İhlas ürün ve hizmetlerinin pazarlamasını yapıp, tercih edilen ürünleri adreslerine teslim etmektedir.

DOĞRUDAN PAZARLAMAYLA HER AY 42.000 MÜŞTERİ İLE EVİNDE GÖRÜŞME
İhlas Pazarlama, ziyaret ettiği müşterileri ve müşteri olma potansiyeli taşıyan kişilerle yakaladığı bu iletişim gücünün, İhlas çatısı altında yer alacak tüm markalar için kullanılabilir hale getirmeyi amaçlıyor.

Doğrudan pazarlama yöntemi ile ailelerin tüketim alışkanlıkları hakkında bilgi sahibi olan İhlas Pazarlama, aynı zamanda tüm ürün yelpazesini sunma fırsatını bulmaktadır.

HER AY 145.000 TEKNİK SERVİS HİZMETİ
İhlas Yetkili Servisleri tüm ürünleri için verdiği keşif, montaj ve tamir hizmeti dışında, kullanımda olan 750.000 su arıtma cihazı ve 385.000 temizlik robotuna da düzenli olarak ücretli bakım hizmeti vermektedir.

Ayda 145.000 ziyaret hareketliliği ile kesintisiz müşteri memnuniyeti sağlayan İhlas Yetkili Servisleri, alanında tecrübeli ve güvenilir kişilerden oluşmaktadır.

TEKNİK SERVİS
İhlas Yetkili Servisleri, Türkiye’nin her yerinde elektrikli ev aletleri, Aura Cebilon Su Arıtma Cihazı ve Aura Cleanmax Temizlik Robotu için keşif, montaj, bakım ve onarım hizmetleri vermektedir. 172 yetkili servis noktası, 832 uzman teknisyen, 309 müşteri temsilcisi ile 25 yılı aşkın bir süredir, yüzde 100 müşteri memnuniyetini esas alarak tüm müşterilerin adreslerine kaliteli servis hizmetini sürdürmektedir.

3.448 AKTİF SATIŞ PERSONELİ
İhlas Pazarlama, ülke geneline yayılmış, mahalle ve kasabalara kadar ulaşan 3.000 kişilik dağıtım ve satış personeliyle Türkiye nüfusunun yüzde 90’ına ulaşmanın gurur ve sorumluluğunu taşımaktadır.