Dijital Varlıklar


Dijital Varlıklar Şirketi, dijital medyanın her geçen gün önem kazandığı gerçeğinden yola çıkarak İhlas Medya Grubu’nun dijital alanda yürüttüğü farklı projeleri tek çatı altında toplamak üzere kurulmuş olup; Gruba ait medya şirketlerinin online sitelerinde fark oluşturan çalışmalar yürütmektedir.

Dijital Varlıklar, bu çalışmaları kapsamında grubun medya organlarından Türkiye Gazetesi, TGRT Haber, İhlas Haber Ajansı, Net Gazete ve Mavi Kadın’ın internet siteleri için takipçi sayısını ve dinamizmini artıran çalışmalar gerçekleştirmektedir. Kadınlara yönelik projelerini, Yemek Zevki dergisinin dijital platformunu bünyesine dâhil ederek geliştirmiştir.

2018 yılında ayrıca, Türkiye Gazetesi’nin iOS ve Android uygulamalarının geliştirilmesi için çalışmalar yapılmış olup; gazete, mobil uygulama pazarında da büyümeye devam etmektedir. Dijital Varlıklar’da İhlas Yayın Holding’in %97,74 iştirak payı bulunmaktadır.

www.turkiyegazetesi.com.tr
Türkiye Gazetesi’nin online yüzü olan turkiyegazetesi.com.tr, ziyaretçilerinin tüm gelişmeleri takip edebilecekleri haberlere açılan bir pencere halini almıştır. Gün geçtikçe ziyaretçi sayısını artırarak 2018 yılında günlük ortalama 1,5 milyon ziyaretçi sayısına ulaşan turkiyegazetesi.com.tr, her geçen gün artan ziyaretçi sayısını 2019 yılında günlük 2 milyona çıkarmayı hedeflemektedir.

Sosyal medyada da oldukça aktif olan Türkiye Gazetesi’nin 2018 yılı sonunda Facebook takipçi sayısı 1,2 milyon, Twitter takipçi sayısı ise 171 bin olmuştur.

www.tgrthaber.com.tr
TGRT Haber TV’nin online yüzü olan www.tgrthaber.com.tr; TV kanalının yayınlarının yanı sıra Türkiye ve dünya gündemini takip eden dijital haber portalı olma özelliğiyle ziyaretçilerinin beğenisini kazanmıştır. 2018 yılında günlük ortalama 650 bine ulaşan ziyaretçi sayısındaki artış trendinin 2019 yılında da sürdürülerek günlük 1 milyona çıkarılması hedeflenmektedir.

Ayrıca, 1 milyona aşkın Facebook takipçisi ile haftada 8 milyon kişiye erişim sağlayan TGRT Haber, 2019 yılında 1,5 milyon Facebook takipçisine ulaşmayı planlamaktadır.

www.iha.com.tr
İhlas Haber Ajansı’nın (İHA) dinamik yüzünü dijital pencereye taşıyan iha.com.tr; süratli ve geniş yelpazedeki ağı ile orantılı olarak ziyaretçi sayısında önemli ölçüde artış sağlamıştır. Yıllardır takipçilerine haber, video ve fotoğraf olarak zengin bir içerik sunan “iha.com.tr”, 2018 yılı ziyaretçi hedeflerinin üstüne çıkarak günlük ortalama 1,5 milyon ziyaretçi sayısına ulaşmıştır. iha.com.tr’nin yeni hedefi ise en kısa sürede 2 milyon ziyaretçi sayısına ulaşmaktır.

Sosyal ağlarda da oldukça aktif olan İhlas Haber Ajansı, son dakika gelişmeleri, özel haberler, canlı yayınlar ve video paylaşımlarıyla da beğeni toplayan Facebook sayfasında, haftada ortalama 11 milyon kişiye erişmektedir. 1 milyona aşkın Facebook, 650 bini aşan Twitter takipçisi bulunan iha.com.tr, en kısa sürede 1,5 milyon Facebook, 1 milyon Twitter takipçisine ulaşmayı planlamaktadır.

www.netgazete.com
Türkiye’nin ilk internet gazetesi olma özelliğini taşıyan NetGazete, her geçen yıl popülaritesini artırmış ve 2018 yılında sayfa gösterim sayısını günlük ortalama 200 bin seviyelerine taşımıştır.

www.mavikadin.com
2016 Nisan ayında yayın hayatına başlayan mavikadin.com, kadın, çocuk, sağlık, güzellik, diyet gibi çeşitli kategorilerden oluşmaktadır.

Sitede, sağlık haberlerinden, kadına değer veren, aileye faydalı olacak ilmi bilgilere kadar çok çeşitli konulara yer verilmektedir. Aylık 1,5 milyon ziyaretçi sayısına ulaşan www.mavikadin.com 2018 yılında, aylık ortalama 25 milyon ziyaretçi sayısını da yakalamıştır.

Sitenin farklı dillerde yayın yapılması ve içeriğin geliştirilmesiyle birlikte ziyaretçi sayısının önümüzdeki yıllarda aylık 45 milyona ulaşması hedeflenmektedir.

www.yemekzevki.com.tr
2016 Kasım ayı itibarıyla Dijital Varlıklar grubuna katılan yemekzevki.com.tr; hem sağlıklı, hem de mevsimine uygun gıdaların tüketimi konusunda kullanıcıları bilgilendirmek ve yönlendirmek amacıyla yenilenmiştir.

2018 yılında yenilediği tasarımıyla da görünürlüğünü artırmayı başaran yemekzevki.com.tr, 14 bin Facebook, 7 bin Twitter ve 19 bin Instagram takipçisi ile ilerlemeye devam ederek, iOS – Android yazılımlarının güncellenmesi ve trafiğin artırılması konularında da gerekli yatırımları yapmaktadır.