Ana Sayfa Site Haritası İrtibat
English
Deutsch
عربي
Русский
HakkımızdaSektörlerKurumsal YönetimYatırımcı İlişkileriBilgi Toplumu HizmetleriKariyerHaberler
Medya
İnşaat ve Turizm
Pazarlama
Üretim
Sağlık
Eğitim
Diğer
Ara
Ana Sayfa > Sektörler > Pazarlama
İhlas Pazarlama

İHLAS PAZARLAMA, TÜRKİYE ÇAPINA YAYILMIŞ 951 SATIŞ NOKTASIYLA, PAZARLAMA VE DAĞITIM AĞI BAKIMINDAN, ÜLKENİN GÜÇLÜ DAĞITIM ORGANİZASYONLARINDANDIR



İhlas Pazarlama ve Yatırım Holding A.Ş.

Üretim ve pazarlama şirketlerinin bir çatı altında toplanması maksadıyla 26 Şubat 2010 tarihinde kurulan İhlas Pazarlama Yatırım Holding A.Ş. şu anda 184 milyon TL nominal sermayeli bir şemsiye şirket olarak faaliyet göstermektedir.

İhlas Pazarlama ve Yatırım Holding, bağlı ortaklıkları arasına, 2011 yılında KPT Lojistik ve Taşımacılık A.Ş. ve Şifa Yemek ve Gıda Üretim Tesisleri A.Ş. unvanlı iki yeni firma daha eklemiştir.

İhlas Pazarlama Yatırım Holding A.Ş.’nin doğrudan iştirak etmiş olduğu, iştirakleri ve bağlı ortaklıkları ile bu şirketlerdeki iştirak oranları aşağıdaki gibidir.

Şirket

İştirak oranı

İhlas Ev Aletleri A.Ş.

17,60

KPT Lojistik ve Taşımacılık A.Ş.

 95,00

Şifa Yemek ve Gıda Üretim Tesisleri A.Ş.

 95,00

Bisiklet Pazarlama San. ve Tic. A.Ş.

98,29

Kristal Kola ve Meşrubat San. ve Tic. A.Ş.

38,00

İhlas Motor A.Ş.

 91,00

Tasfiye Halinde İhlas Barter A.Ş.

96,00

İhlas Pazarlama Yatırım Holding’in iştiraklerinden, İhlas Ev Aletleri, İhlas Madencilik A.Ş.’nin de %72 hisse oranı ile en büyük ortağıdır. Dolayısıyla İhlas Madencilik A.Ş. de, İhlas Pazarlama Yatırım Holding’in, dolaylı iştiraki konumundadır.

Aynı şekilde, İzmir’de, Bisiklet üretimi yapan Bisan Bisiklet Moped Otomotiv San ve Tic.A.Ş.’nin de, sermayesinin %99,9 oranındaki kısmı, Bisiklet Pazarlama’ya ait olduğundan, Bisan Otomotiv de, İhlas Pazarlama Yatırım Holding’in dolaylı bağlı ortaklığı durumundadır.

Şirket Ortakları

Ortaklık %'si

Pay Tutarı TL

İhlas Holding A.Ş.

%37,00

68.080.000

İhlas Pazarlama A.Ş.

%60,00

110.400.000

Ahmet Mücahid Ören

%2,00

3.680.000

Abdullah Turalı

%0,50

920.000

Sedat Kurucan

%0,50

920.000

Toplam

%100,00

184.000.000


İHLAS PAZARLAMA, HER ZAMAN MÜŞTERİLERİNİN FİKİRLERİNE DEĞER VEREREK ÜRÜN ÇEŞİT VE NİTELİKLERİNİ, ONLARIN ÖNERİLERİ DOĞRULTUSUNDA ŞEKİLLENDİRMEKTEDİR.

İhlas Pazarlama A.Ş.

İhlas Pazarlama, distribütörlük yapılanması çerçevesinde, baş bayi ve tali bayileri vasıtasıyla, tüm yurda dağılmış pazarlama ağıyla, İhlas Grubu’nun ağırlıklı olarak elektrikli ve elektronik ev aletleri ürünlerinin pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmektedir. İhlas Pazarlama, İhlas Ev Aletleri’nin üretmekte olduğu tüm ürünlerin yurt içi distribütörüdür.

Bu çerçevede grup içi firmalardan İhlas Ev Aletleri’nin üretmiş olduğu Aura markalı ürünler ciro ve katma değer açısından önemli bir ağırlık taşımakla birlikte, buna ek olarak pek çok ürünün de, aynı bayi ağı vasıtasıyla, toptan pazarlaması da yapılmaktadır. Bayilik sistemi ile çalışan mağazalarda satılmak üzere ürün tedariki çeşitlendirilmiş, özellikle küçük ev aletleri mutfak eşyaları ve elektronik ürünlerde farklı beklentilere hitap eden Aura, Ora markalı ürünler satışa sunulmuştur.

Aura markası ile ürettirilip satılan ürünlerin yanı sıra, Braun, Philips, Tefal, LG gibi dünya markaları da İhlas Mağazalarında yerini almaktadır.

İhlas Pazarlama, Türkiye çapına yayılmış baş ve tali bayiler tarafından işletilen 1052 noktasıyla (163 adet İhlas mağazası, 290 tanıtım ofisi, 384 adet dağıtım bürosu, 215 adet yetkili servis ve depo) pazarlama ve dağıtım ağı bakımından, ülkenin en güçlü dağıtım organizasyonlarındandır.

Bu pazarlama altyapısının daha verimli kullanılabilmesi ve İhlas Pazarlama’nın daha üst noktaya ulaşabilmesi için gerekli çalışmalar yürütülmektedir.

İhlas Pazarlama, bayileri vasıtasıyla hem müşterilerle hem de İhlas Pazarlama personeliyle ilişki kurarak satış ve pazarlamanın etkili bir şekilde yürütülmesini sağlamaktadır. Bu sistemin daha verimli işlemesi için gerekli etütler yapılmaktadır. Pazarlama kadroları ile üretici şirketler arasında bulunan çift yönlü bilgi akış sistemi sayesinde, pazarlama kadroları ürünlerle ilgili gerekli bilgileri ve teknik özellikleri üretici şirketlerin teknik kadrolarından öğrenirken; üretici şirketler ise piyasa koşulları ve piyasalarda talep edilen ürünlere dair bilgileri, pazarlama kadrolarından öğrenmektedir.

Bu bilgi akışı sayesinde şirketler piyasa koşullarına anında uyum sağlarken, ürünlerin kalitesi de olumlu bir şekilde etkilenmektedir.

İnsan mutluluğunu ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan İhlas Pazarlama, her zaman müşterilerinin fikirlerine değer vererek ürün çeşit ve niteliklerini, birinci elden yani tüketicilerden aldığı öneriler doğrultusunda şekillendirmektedir.

2012 yılı sonu itibariyle İhlas Holding’in İhlas Pazarlama’daki iştirak oranı %98,77’dir.

* İMKB isim ve logosu "koruma marka belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.
İMKB ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen İMKB’ye ait olup, tekrar yayınlanamaz. Piyasa verileri Foreks tarafından sağlanmaktadır.

Copyright © 2002-2010. İhlas Holding. Her hakkı saklıdır.