TR   |   EN     

İhlas Pazarlama


İhlas Pazarlama, ağırlıklı olarak İhlas Ev Aletleri tarafından üretilen elektrikli ve elektronik ev aletleri ürünlerinin pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmektedir.


İhlas Pazarlama, distribütörlük yapılanması çerçevesinde tüm yurda dağılmış bayi pazarlama ağıyla, ağırlıklı olarak İhlas Ev Aletleri tarafından üretilen elektrikli ve elektronik ev aletleri ürünlerinin pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmektedir. İhlas Ev Aletleri’nin üretmekte olduğu tüm ürünlerin yurt içi pazarlayıcısı konumundadır.

Güçlü Ürün Portföyü 
İhlas Ev Aletleri’nin üretmiş olduğu Aura markalı ürünler, İhlas Pazarlama’nın portföyünde ciro ve katma değer açısından önemli bir ağırlık taşımaktadır. Buna ek olarak aynı bayi ağı vasıtasıyla, pek çok ürünün toptan pazarlaması da gerçekleştirilmektedir. Satış noktalarında ürün tedariki çeşitlendirilmiş, Aura’nın yanı sıra Ora markası ve küçük ev aletleri ile elektronik ürünlerde farklı beklentilere hitap eden Braun, Philips, Tefal, LG gibi dünya markaları da satışa sunulmuştur.

Gazete Dağıtımı
Türkiye Gazetesi, 1970 yılında yayın hayatına başladığı günden beri okuyucularına abone yöntemiyle elden ulaştırılmaktadır. Bu hizmet İhlas Pazarlama bayileri vasıtasıyla Türkiye genelinde 375 noktadaki gazete dağıtım büroları ve 1.010 gazete dağıtıcısı ile sağlanmaktadır. İhlas Pazarlama bu anlamda gazete okuyucuları ile köprü vazifesi görmektedir.

Türkiye Çapına Yayılan Dağıtım Ağı 
İhlas Pazarlama, Türkiye geneline yayılmış bayileri tarafından 75 ilde işletilen 731 noktasıyla ülkenin en güçlü pazarlama ve dağıtım organizasyonları arasında yer almaktadır. Bu sistemin daha verimli işlemesi için gerekli etütler düzenli olarak yapılmaktadır. Pazarlama kadroları ile üretici şirketler arasında çift yönlü bilgi akışını sağlayan bu sistem sayesinde, pazarlama kadroları ürünlerle ilgili gerekli bilgileri ve teknik özellikleri doğrudan üretici şirketlerin teknik kadrolarından öğrenirken; üretici şirketler ise piyasa koşulları ve piyasalarda talep edilen ürünlere dair bilgileri doğrudan pazarlama kadrolarından temin edebilmektedir. Bu bilgi akışı sayesinde üretici şirketler piyasa koşullarındaki dinamikleri yakından takip ederek beklentileri karşılamak açısından hızlı aksiyon alabilmekte, ürünlerinde ekstra katma değer oluşturabilmektedir. Yine tüketiciler de ürünlerle ilgili en sağlıklı ve detaylı bilgiyi pazarlama yetkililerinden alabilmekteler.

2015 yılı sonu itibarıyla İhlas Holding’in İhlas Pazarlama’daki iştirak oranı %98,32’dir.


ID : 1397671568548252, Güncelleme : 26.04.2016 14:57:09, Tıklanma : 20813
Paylaş :   |