TR   |   EN     

Dijital Varlıklar


Dijital Varlıklar, İhlas Grubu’na ait medya şirketlerinin online sitelerini yönetmekte ve dijital çağın hızına uygun yeniliklerle takipçi sayısını artıracak yeni projeler geliştirmektedir.


Dijital Varlıklar şirketi, İhlas Medya Grubu’nun dijital alanda yürüttüğü farklı projeleri, 2013 yılının ikinci yarısında gerçekleştirilen yeniden yapılanma çalışmaları kapsamında tek çatı altında toplamasıyla kurulmuştur. Dijital medyanın her geçen gün önem kazandığı gerçeğinden yola çıkarak gruba ait medya şirketlerinin online sitelerinde fark oluşturan çalışmalar yürütmektedir.

Deneyimli editörler, metin yazarları, grafikerler, mobil uygulama ve yazılım geliştirme uzmanları ile IT ekiplerinden oluşan kadrosuyla web sitesi tasarımı, mobil içerik uygulamaları, internet yazılımı, sosyal medya yönetimi gibi konularda hizmet vermektedir.

Dijital Varlıklar, bu çalışmaları kapsamında grubun medya organlarından Türkiye Gazetesi, TGRT Haber, İhlas Haber Ajansı, İhlas Son Dakika ve Net Gazete’nin internet siteleri için takipçi sayısını ve dinamizmini artıran çalışmalar da gerçekleştirmektedir. 

Farklı hedef kitlelerine yönelik web sitelerinin geliştirilmesini planlayan grup, bu adımı Mavi Kadın internet sitesi ile atmış, kadınlara yönelik projelerini, Yemek Zevki dergisinin dijital platformunu bünyesine dahil ederek geliştirmiştir.

Projeler için yerli ve yabancı iş birliklerinin oluşturulması, ayrıca yeni reklam modelleri denenerek Google ile ortak gelirlere yönelik çalışmalar yapılması planlanmaktadır. 

Haber sitelerindeki trafik artışına yönelik sosyal ağlarda ve sayfalarda yeni tasarımlar üzerindeki çalışmalar da sürdürülmektedir. 

İhlas Yayın Holding’in Dijital Varlıklar’daki iştirak payı %93,13’tür.

www.turkiyegazetesi.com.tr
Türkiye Gazetesi’nin online yüzü olan turkiyegazetesi.com.tr
adlı internet sitesi, 2014 yılında yapılan yeni tasarımıyla takipçi sayısında önemli artış sağlamıştır. 2015 yılında günlük trafik ortalama 825 bine ulaşarak bir önceki yıla göre 4,5 kat artış göstermiştir. 2016 yılında da 1 milyonu bulmuştur. 

2017 yılında ise günlük trafiğin 2 milyona ulaşması hedeflenmektedir.

Sosyal ağlarda da oldukça aktif olan Türkiye Gazetesi, 2014 yılında 500 bin olan Facebook takipçi sayısını, 2015 yılının sonunda 945 bin, 2016 yılında da 1 milyon 200 bine yükseltmeyi başarmıştır. Türkiye Gazetesi’nin haber, yazar ve fotoğraflarının yanı sıra son dakika gelişmeleri ve günlük haber paylaşımları ile de hızla beğeni toplayan Facebook sayfasına, haftada ortalama 8,7 milyon kişi erişmektedir. 200 bini aşan Twitter takipçisi de bulunan Türkiye Gazetesi, en kısa sürede 2 milyon Facebook kullanıcısına ve 500 bin Twitter takipçisine ulaşmayı hedeflemektedir.

2016 yılında Türkiye Gazetesi, iPhone (iOS) ve Android uygulamalarının geliştirilmesi ve bu uygulamalara anlık bildirim (push notification) özelliklerinin eklenmesi ile günlük 60 bin ziyaretçi trafiği ve 100 bin indirme (kullanıcı) sayısı ile mobil uygulama pazarında büyüme göstermiştir.

www.tgrthaber.com.tr
TGRT Haber TV’nin online yüzü olan www.tgrthaber.com.tr
adlı internet sitesi, 2014 yılında yapılan yeni tasarımıyla takipçilerinin beğenisini kazanmıştır. 2015 yılında günlük trafiğini ortalama 60 binlere taşıyarak bir önceki yıla göre 8 kat artış sağlanmıştır. 2016 yılında 6,5 kat artarak 400 bine ulaşmıştır, 2017 sonunda günlük trafiğin 1 milyona çıkarılması hedeflenmektedir.

875 bin Facebook takipçisi ile haftada 10 milyon kişiye erişim sağlayan TGRT Haber, 2017 yılı için 1,5 milyon takipçiye ulaşmayı hedeflemektedir.

2016 yılında iPhone (iOS) uygulamasının geliştirilmesi, anlık bildirim (push notification) ve canlı yayın özelliklerinin eklenmesi sonucunda mobil uygulama pazarında büyüme gösterilmiş; TGRT Haber’in günlük trafiği 45 bine, indirme (kullanıcı) sayısı ise 60 bine ulaşmıştır.

www.iha.com.tr
İhlas Haber Ajansı’nın (İHA) dinamik yüzünü dijital pencereye taşıyan “iha.com.tr” haber sitesi; süratli ve geniş yelpazedeki ağı ile orantılı olarak ziyaretçi sayısında önemli ölçüde artış sağlamıştır. 2014, 2015 ve 2016 yıllarında takipçilerine haber, video ve fotoğraf olarak zengin bir içerik sunan “iha.com.tr”, günlük ortalama 300-350 bin kullanıcı trafiğine ulaşmıştır. 

2017 yılında günlük trafiğin 500 bine ulaştırılması hedeflenmektedir.

Sosyal ağlarda da oldukça aktif olan İhlas Haber Ajansı; 2014 yılında 450 bin olan Facebook takipçi sayısını, 2016 yılı sonunda 1 milyona taşımıştır. “iha.com.tr”; son dakika gelişmeleri, özel haberler, canlı yayınlar ve video paylaşımlarıyla da beğeni toplayan Facebook sayfasında, haftada ortalama 5-6 milyon kişiye erişmektedir. 471 bini aşan Twitter takipçisi bulunan iha.com.tr, en kısa sürede 1,5 milyon Facebook, 850 bin Twitter takipçisine ulaşmayı planlamaktadır.
 
2015 yılında İhlas Haber Ajansı, iPhone (iOS) ve Android uygulamalarının geliştirilmesi ve bu uygulamalara anlık bildirim (push notification) özelliklerinin eklenmesi ile mobil uygulama pazarında da önemli bir konuma yükselmiştir. “Haber nerede İHA orada” sloganıyla Türk medyasını dünyadaki yıldızı olan İhlas Haber Ajansı, geleceğe de güvenle ve umutla bakmaktadır.

www.netgazete.com
Türkiye’nin ilk internet gazetesi olma özelliğini taşıyan NetGazete, 2014 yılında yapılan yeni tasarımıyla görünürlüğünü artırmıştır. 2015 yılında NetGazete’nin sayfa gösterim sayısı üç katı aşan bir artışla günlük ortalama 240 bine ulaşmış, 2016 yılında bu rakam 645 bini bulmuştur. 

2017 yılında Net Gazete’nin sosyal medyasının güçlendirilmesi, iOS ve Android yazılımlarının güncellenmesi ve trafiğin artırılması konularında gerekli yatırımların yapılması planlanmaktadır.

www.ihlassondakika.com
Türkiye’nin önde gelen haber sitelerinden www.ihlassondakika.com adlı internet sitesi, yapılan yeni tasarımıyla 2015 yılında günlük trafiğini iki kat artırarak 10 bine ulaştırmıştır. İhlassondakika, 2016 yılında ise 100 bine yakın trafiğe ulaşarak yeni hedefler çizmiştir. 2017 yılında haber sitesinin sosyal medya takipçisinin yükseltilmesi, iOS ve Android mobil uygulamaların geliştirilmesi konusunda gerekli yatırım ve çalışmaların yapılması planlanmaktadır.

www.mavikadin.com
2016 Nisan ayında yayım hayatına başlayan 
“mavikadin.com”; kadın, çocuk, sağlık, güzellik, diyet gibi çeşitli kategorilerden oluşmaktadır. 

Sitede; magazin haberlerinden, kadına değer veren, aileye faydalı olacak ilmi ve tecrübi bilgilere kadar çeşitli konulara yer verilmektedir. Bu samimiyet ve yayınlanan bilgiler, doğruyu, güzeli, faydalıyı bekleyen insanlar tarafından kısa zamanda karşılığını bulmuş, Nisan ayından itibaren 8 ay içerisinde, aylık 1,5 milyon ziyaretçi sayısına ulaşılmıştır. 

Hedefimiz birkaç yıl içinde, sadece Türkiye'nin değil, dünyanın en büyük kadın sitesi olmaktır. Bunun için sitenin çeşitli yabancı lisanlarda da yayınlanmasına yönelik çalışmalar devam etmektedir. 

2017 yılı için aylık 5 milyonu aşan ziyaretçi sayısı, 2018 yılı için ise, yabancı dillerdeki çalışmalarla birlikte aylık 30 milyonu aşması hedeflenmektedir. 

www.yemekzevki.com.tr
2016 Kasım ayı itibarı ile “Dijital Varlıklar” grubuna katılan “yemekzevki.com.tr”; hem sağlıklı, hem de mevsimine uygun gıdaların tüketimi konusunda kullanıcılarını bilgilendirmek ve yönlendirmek amacıyla yenilenmiştir.

Bundan önce yine İhlas Holding bünyesinde olan ve ismini taşıdığı dergisi ile birlikte yürütülen “yemekzevki.com.tr”, yazarların, şeflerin, aşçıların zengin içeriği ve sağlık köşelerindeki önemli tavsiyeleriyle dijital mecrada yerini genişleterek büyümeye devam edecektir.

yemekzevki.com.tr” 2017 yılı itibarıyla yapılan yeni tasarımıyla da görünürlüğünü artırmayı hedeflemektedir. Yemek Zevki; var olan 13 bin Facebook, 5 bin Twitter ve 17 bin Instagram takipçisi ile ilerlemeye devam ederek, iOS - Android yazılımlarının güncellenmesi ve trafiğin artırılması konularında gerekli yatırımları yapmayı planlamaktadır.


ID : 1397670534147139, Güncelleme : 22.05.2017 14:07:02, Tıklanma : 16955
Paylaş :   |