Dijital Varlıklar

Dijital Varlıklar, İhlas Grubu’na ait medya şirketlerinin online sitelerini yönetmekte ve dijital çağın hızına uygun yeniliklerle takipçi sayısını artıracak yeni projeler geliştirmektedir.

Dijital Varlıklar Şirketi, dijital medyanın her geçen gün önem kazandığı gerçeğinden yola çıkarak İhlas Medya Grubu’nun dijital alanda yürüttüğü farklı projeleri tek çatı altında toplamak üzere kurulmuş olup; gruba ait medya şirketlerinin online sitelerinde fark oluşturan çalışmalar yürütmektedir. Deneyimli editörler, metin yazarları, grafikerler, mobil uygulama ve yazılım geliştirme uzmanları ile IT ekiplerinden oluşan kadrosuyla web sitesi tasarımı, mobil içerik uygulamaları, internet yazılımı, sosyal medya yönetimi gibi konularda hizmet vermektedir.

Dijital Varlıklar, bu çalışmaları kapsamında grubun medya organlarından Türkiye Gazetesi, TGRT Haber, İhlas Haber Ajansı, İhlas Son Dakika ve Net Gazete’nin internet siteleri için takipçi sayısını ve dinamizmini artıran çalışmalar gerçekleştirmektedir. Projeler için yerli ve yabancı iş birliklerinin oluşturulması, ayrıca yeni reklam modellerinin geliştirilmesi için de çalışmalar yapmaktadır.

Farklı hedef kitlelerine yönelik web sitelerinin geliştirilmesini planlayan grup, bu adımı Mavi Kadın internet sitesi ile atmış; kadınlara yönelik projelerini, Yemek Zevki dergisinin dijital platformunu bünyesine dâhil ederek geliştirmiştir.

Haber sitelerindeki trafik artışına yönelik sosyal ağlarda ve sayfalarda yeni tasarımlar üzerindeki çalışmalarına devam etmekte olan Dijital Varlıklar’da İhlas Yayın Holding’in %93,13 iştirak payı bulunmaktadır.

www.turkiyegazetesi.com.tr
Türkiye Gazetesi, 2017 yılının son çeyreğinde web sitesinin tasarımını yenilemek amacıyla hazırlıklara başlamış olup; 2018 yılında turkiyegazetesi.com.tr’nin yeni yüzünü ziyaretçilere sunmayı planlamaktadır. 2017 yılında ortalama 700 bin ziyaretçisi olan sitenin, 2018 yılında ortalama ziyaretçi sayısını 2 milyona çıkarması hedeflenmektedir.

Sosyal ağlarda da oldukça aktif olan Türkiye Gazetesi, Facebook takipçi sayısını 1 milyon 200 bine, Twitter takipçi sayısını ise 215 bine çıkarmıştır. Türkiye Gazetesi’nin haber, yazar ve fotoğraflarının yanı sıra son dakika gelişmeleri ve günlük haber paylaşımları ile de hızla beğeni toplayan Facebook sayfasına, haftada ortalama 4 milyon kişi erişmektedir. Sosyal ağlarda hızla büyüyen Türkiye Gazetesi, en kısa sürede 2 milyon Facebook kullanıcısına ve 500 bin Twitter takipçisine ulaşmayı hedeflemektedir.

2017 yılında ayrıca, Türkiye Gazetesi’nin iOS ve Android uygulamalarının geliştirilmesi için çalışmalar yapılmış olup; gazete, mobil uygulama pazarında da büyümeye devam etmektedir.

www.tgrthaber.com.tr
TGRT Haber TV’nin online yüzü olan www.tgrthaber.com.tr, 2016 yılında 400 bine ulaşan ziyaretçi trafiğini 2017 yılında da sürdürmüş olup, 2018 yılında günlük trafiğini 1 milyona çıkarmayı hedeflemektedir.

Ayrıca, 944 bin Facebook takipçisi ile haftada 2 milyon kişiye erişim sağlayan TGRT Haber, 2018 yılında 1,5 milyon Facebook takipçisine ulaşmayı planlamaktadır.

TGRT Haber, 2017 yılında iPhone (iOS) uygulamasının geliştirilmesi, anlık bildirim (push notification) ve canlı yayın özelliklerinin eklenmesi sonucunda mobil uygulama pazarında büyüme göstermiştir.

www.iha.com.tr
İhlas Haber Ajansı’nın (İHA) dinamik yüzünü dijital pencereye taşıyan iha.com.tr; süratli ve geniş yelpazedeki ağı ile orantılı olarak ziyaretçi sayısında önemli ölçüde artış sağlamıştır. Yıllardır takipçilerine haber, video ve fotoğraf olarak zengin bir içerik sunan “iha.com.tr”, 2016 yılında günlük ortalama 300-350 bin kullanıcı trafiğine ulaşırken, 2017 yılında hedeflenen 500 bin günlük trafiğe ulaşmıştır. iha.com.tr’nin yeni hedefi ise en kısa sürede 1 milyon ziyaretçi sayısına ulaşmaktır.

Sosyal ağlarda da oldukça aktif olan İhlas Haber Ajansı, son dakika gelişmeleri, özel haberler, canlı yayınlar ve video paylaşımlarıyla da beğeni toplayan Facebook sayfasında, haftada ortalama 2,5 milyon kişiye erişmektedir. 1 milyonu aşkın Facebook, 593 bini aşan Twitter takipçisi bulunan iha.com.tr, en kısa sürede 1,5 milyon Facebook, 850 bin Twitter takipçisine ulaşmayı planlamaktadır.

İhlas Haber Ajansı, iPhone (iOS) ve Android uygulamalarının geliştirilmesi ve bu uygulamalara anlık bildirim (push notification) özelliklerinin eklenmesi ile mobil uygulama pazarında da önemli bir konuma yükselmiştir. “Haber nerede İHA orada” sloganıyla Türk medyasının dünyadaki yıldızı olan İhlas Haber Ajansı, geleceğe de güvenle ve umutla bakmaktadır.

www.netgazete.com
Türkiye’nin ilk internet gazetesi olma özelliğini taşıyan NetGazete, her geçen yıl popülaritesini artırmış ve 2017 yılında sayfa gösterim sayısını günlük ortalama 200-250 binlere çıkarmıştır. 2018 yılında da NetGazete’nin sosyal medya alanında güçlendirilmesi, iOS ve Android yazılımlarının güncellenmesi ve trafiğin artırılması konularında gerekli yatırımların yapılması planlanmaktadır.

www.ihlassondakika.com
Türkiye’nin önde gelen haber sitelerinden www.ihlassondakika.com, 2017 yılında günlük trafiğini artırarak 10 bine ulaştırmıştır. 2018 yılında sosyal medya takipçisini yükseltmeyi hedefleyen www.ihlassondakika.com, iOS ve Android mobil uygulamalarının geliştirilmesi konusunda da gerekli yatırım ve çalışmalara devam edecektir.

www.mavikadin.com
2016 Nisan ayında yayın hayatına başlayan mavikadin.com, kadın, çocuk, sağlık, güzellik, diyet gibi çeşitli kategorilerden oluşmaktadır.

Sitede, magazin haberlerinden, kadına değer veren, aileye faydalı olacak ilmi bilgilere kadar çok çeşitli konulara yer verilmektedir. Samimiyetle yayınlanan bu bilgiler, doğruyu, güzeli, faydalıyı bekleyen insanlar tarafından kısa zamanda karşılığını bulmuş ve site, 8 ay içerisinde aylık 1,5 milyon ziyaretçi sayısına ulaşmıştır. www.mavikadın.com 2017 yılında, aylık ortalama 5 milyon ziyaretçi sayısıyla hedeflenen ziyaretçi sayısına ulaşmıştır.

Birkaç yıl içinde, sadece Türkiye’nin değil, dünyanın önde gelen kadın sitelerinden biri olmayı hedefleyen www.mavikadın.com bu doğrultuda sitenin çeşitli yabancı dillerde de yayınlanmasına yönelik çalışmalarına devam etmektedir. Farklı dillerde yayın yapılması ve içeriğin geliştirilmesiyle birlikte ziyaretçi sayısının önümüzdeki yıllarda aylık 30 milyona ulaşması hedeflenmektedir.

www.yemekzevki.com.tr
2016 Kasım ayı itibarıyla Dijital Varlıklar grubuna katılan yemekzevki.com.tr; hem sağlıklı, hem de mevsimine uygun gıdaların tüketimi konusunda kullanıcıları bilgilendirmek ve yönlendirmek amacıyla yenilenmiştir.

Bundan önce yine İhlas Holding bünyesinde olan ve aynı isimdeki dergisi ile birlikte yürütülen yemekzevki.com.tr, yazarların, şeflerin, aşçıların zengin içeriği ve sağlık köşelerindeki önemli tavsiyeleriyle dijital mecrada yerini genişleterek büyümeye devam etmektedir.

2017 yılında yenilediği tasarımıyla da görünürlüğünü artırmayı başaran yemekzevki.com.tr, 13 bin Facebook, 5 bin Twitter ve 17 bin Instagram takipçisi ile ilerlemeye devam ederek, iOS – Android yazılımlarının güncellenmesi ve trafiğin artırılması konularında da gerekli yatırımları yapmaktadır.